VM-tilskuere får ikke ta med vannflasker på stadion
Fifa vil ikke tillate at tilskuere tar med seg vannflasker som kan fylles på inn på stadion under VM. De som vil drikke vann, må pent betale.
Så sent som forrige måned sto følgende i Fifas offisielle stadionreglement: «For å unngå tvil kan tomme, gjennomsiktige, gjenbrukbare plastflasker på opptil én liter tas med inn på stadion.»
Men nå er retningslinjene endret, skriver avisen The Athletic. Endringen tvinger dermed tørste supportere til å betale for flaskevann.
Hvorfor Fifa har endret retningslinjene kort tid før VM sparkes i gang 11. juni, er ikke kjent. argolida.life
Querían cracks españoles y fichan a Dumfries y a Konaté
De la depresión a heroína de Roland Garros: "Estaba sin vida, no sabía si volvería"
La excelencia humanitaria de Messi que convenció al jurado
What do Hurricanes need to do in order to bounce back in Game 2?
